UP

До уваги органів місцевого самоврядування

Документи, які органи місцевого самоврядування повинні подати до Державної служби України з питань праці для отримання посадовими особами виконавчих органів посвідчень інспекторів праці

Відповідно до пункту 3 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295 (далі - Порядок), підставою для видачі посвідчення інспектора праці посадовій особі виконавчого органу ради є лист сільського, селищного, міського голови, до якого додається заповнена картка обліку даних інспектора праці відповідно до форми, затвердженої Мінсоцполітики.  

Картка обліку даних інспектора праці затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від  11.07.2017 року № 1127 «Про затвердження форми картки обліку даних інспектора праці».

Заповнена картка обліку  інспектора праці із вклеєною фотокарткою та фотокарткою інспектора праці розміром 3х4 см (для посвідчення) направляється до Держпраці за адресою:  01025, м. Київ, вул. Десятинна, 14.

Інформація про видане посвідчення вноситься до реєстру посвідчень інспекторів праці, який ведеться Держпраці.

Держпраці забезпечує передачу посвідчення до органів місцевого самоврядування через територіальні органи Держпраці.


 

Новини

Інформкампанія

Конкурс дитячого малюнку