UP

Розяснення Держпраці щодо правового регулювання у галузі реклами у частині оприлюднення вакансій (прийому на роботу)

Управління Держпраці у Чернівецькій області вже повідомляло про те, що  8 січня 2022 року набув чинності Закон «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі».

Законом удосконалено правове регулювання у галузі реклами щодо протидії дискримінації за ознакою статі, що відповідає зобов'язанням України відповідно до Конвенції ООН з ліквідації усіх форм дискримінації щодо жінок, у тому числі, й у питанні працевлаштування.

Державна служба України з питань праці підготувала детальне роз’яснення  щодо законодавчого нововведення.

Хто здійснює контроль за дотриманням законодавства України про рекламу в частині реклами про вакансії?

Відповідно до ст.26 Закону України “Про рекламу” контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення - щодо реклами про вакансії (прийом на роботу).

Чи можна в оголошеннях про вакансії вказувати обмеження щодо віку та статті кандидатів?

Відповідно до ст.24¹ Закону України “Про рекламу” забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі, представникам певної раси, кольору шкіри (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі), щодо політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об’єднаннях громадян, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Яка передбачена відповідальність за порушення ст. 24¹ “Реклама послуг із працевлаштування” Закону України “Про рекламу”?

Відповідно до п. 3 ст. 24¹ Закону України “Про рекламу” у разі порушення вимог цієї статті рекламодавець сплачує до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.


 

Новини

Інформкампанія

Актуально

Конкурс дитячого малюнку