UP

Розяснює Держпраці: як отримати допомогу по тимчасовій непрацездатності у воєнний період та як діяти, якщо роботодавець не має змоги оплатити таку допомогу?

Державна служба України з питань праці інформує: умови надання допомоги по тимчасовій непрацездатності та тривалість її виплати не змінились.

Роботодавець зобов’язаний надавати та оплачувати застрахованим особам, у разі настання страхового випадку, відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із законодавством.

Як діяти, якщо роботодавець наразі не має можливості оплатити тимчасову непрацездатність?

Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку із воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів й прийняття рішення щодо виплати допомоги працівнику, тому відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.

Разом із тим, після відновлення доступу до кабінету страхувальника, роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення.


 

 

Новини

Інформкомпанія "Україна працює"

Актуально

Всесвітній день охорони праці

Конкурс дитячого малюнку