UP

100 тисяч осіб скористалися сервісом онлайн консультування

З початку повномасштабної війни російської федерації проти України Держпраці спрямувала всі зусилля на забезпечення працівників і роботодавців практичними порадами з питань застосування законодавства про працю під час дії воєнного стану.

Ще під час карантину Держпраці запровадила функцію «інтерактивний інспектор», що дозволяє всім бажаючим у найкоротші строки зручним способом отримати відповіді на запитання, що належать до повноважень Держпраці. З початку роботи сервісу ним скористалися майже 300 тисяч осіб.

Під час дії воєнного стану більше 100 тисяч осіб проконсультувалися онлайн.

Найбільша кількість запитань стосувалася додержання законодавства про працю – 63 127, охорони праці – 32 785, надання адміністративних послуг – 4 751.

Контакти для отримання консультації можна знайти на інформаційному порталі pratsia.in.ua у розділі «Консультування онлайн», а також на сайтах  Держпраці та її територіальних органів.

Відповіді надаються у спосіб, який обирає запитувач: електронною поштою, через месенджер, телефоном, на сторінці у Фейсбук тощо.

Строк розгляду таких звернень - до двох годин, у разі непередбачуваних обставин або у разі надходження запиту у неробочий час - не більше доби.

Також відповіді на найбільш запитувані питання розміщуються у рубриці «Трудові відносини у воєнний час – питання/відповіді» на інформаційному порталі pratsia.in.ua та у рубриці «Рекомендації для роботодавців та працівників на період воєнного стану» на сайті Держпраці.

Під час війни дуже важливо не допускати порушень законодавства, щоб потім не витрачати час та зусилля на їх усунення, а спрямувати їх на відновлення і посилення економіки України.

Джерело: сайт Держпраці України


 

Новини

Інформкомпанія "Україна працює"

Актуально

Всесвітній день охорони праці

Конкурс дитячого малюнку