UP

Понад 250 тисяч громадян отримали відповіді на запитання через сервіс Держпраці «Інтерактивний інспектор»

250 тисяч громадян вже скористалися сервісом Держпраці  «Інтерактивним інспектор».

Найбільше запитань надійшло щодо: організації трудових відносин в умовах воєнного стану;

з питань праці і безпеки праці та загальнообов’язкового державного соціального страхування; надання адміністративних послуг.

Якщо ви не можете ухвалити для себе рішення, як бути у певній ситуації – скористайтеся онлайн порадою спеціаліста Держпраці. 

Контакти «інтерактивного інспектора» за посиланням: pratsia.in.ua

Нагадаємо, що з березня 2022 року Держпраці запроваджено сервіс онлайн консультацій, де громадяни можуть у найкоротші строки отримати відповіді на питання, пов’язані із законодавством про працю, безпеку та гігієну праці, надання адміністративних послуг тощо.

Консультацію з питань, що належать до компетенції Держпраці, можна отримати у стислі терміни, звернувшись будь-яким зручним способом: за допомогою телефону, електронної пошти, через  месенджери, або заповнивши зручну онлайн форму.

Крім того, на інформаційному порталі pratsia.in.ua розміщено більше 140 відповідей на актуальні питання трудових відносин в умовах воєнного стану.


 

 

 

Новини

Інформкампанія

Актуально

Конкурс дитячого малюнку