Статті
Представлено комунікаційну стратегію Держпраці
Усе більше роботодавців і працівників потребують актуальної й надійної інформації про трудові відносини, безпеку і здоров’я на роботі в Україні.
Фахівці Держпраці – надійне джерело інформації, і про це треба інформувати працівників і роботодавців.
Щоби краще сприяти захисту трудових і соціальних прав працівників, а також безпечності та прозорості бізнесу - через консультування, інформування та контроль за додержання законодавства про працю - Держпраці, за підтримки досвідчених комунікаційних експертів та Проєкту МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні», що фінансується ЄС, розробила комунікаційну стратегію на 2023–2026 роки.
Це результат майже річної роботи. Розроблення стратегії йшло паралельно з навчальним курсом. Фахівці з комунікації Держпраці з різних регіонів України покроково вивчали алгоритм розроблення стратегії. Вони генерували ідеї й обговорювали креативні концепції, які лягли в основу стратегії. Такий підхід дав змогу врахувати особливості роботи «в полях», розробити реалістичний план комунікацій, а також підготувати команду Держпраці до його ефективного втілення.
Відтепер у Держпраці є всі необхідні інструменти й знання, щоб злагоджено будувати імідж сучасної служби, що сприяє покращенню умов праці в Україні, а також оперативно і якісно інформувати про зміни в законодавстві про працю.