Статті
Через сервіс «інтерактивний інспектор» у минулому році надано понад 17 тисяч роз’яснень
Оперативність в отриманні необхідної консультаційної допомоги заявникам - основна мета діяльності сервісу Держпраці «інтерактивний інспектор».
Упродовж минулого, 2022, року фахівці Управління інспекційної діяльності у Чернівецькій області Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці безперебійно забезпечували надання консультаційної допомоги у рамках даного сервісу.
Загалом у 2022 році громадянам надано 17 592 роз’яснень та консультацій.
З них: з питань законодавства про працю - 8 499, з питань безпеки та гігієни праці - 6 952, щодо забезпечення адміністративних послуг - 2 141 роз’яснення. Про це повідомила заступниця начальника відділу з питань праці Управління Валентина Панчишина.
У нинішньому, 2023, році посадовці територіального органу Держпраці продовжуватимуть надавати консультаційні послуги та методичну допомогу у рамках інтерактивного сервісу.
Будь хто із заявників має можливість скористатися онлайн - послугою у найдоступніший для нього спосіб комунікації:
заповнивши для цього форму для оперативного отримання роз’яснень - https://forms.gle/FuLCQKQQta22kXDP7
або надіславши лист із запитанням на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або через телеграм-канал Управління - https://t.me/cv_dsp.
Також свої звернення заявники можуть адресувати за телефоном - 096 08 19 259.
Додатково інформуємо: звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».