UP

Статті

Тематичні біг-борди інформують громадян про небезпеки неофіційної праці

У рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» на вулицях обласного центру встановлено тематичні біг-борди.

Конструкції встановлено з  ініціативи Управління Держпраці  за сприяння департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради.

Візуальна тематична реклама виставлена з метою інформування городян та гостей міста про кампанію Держпраці, націлену на мінімізацію нелегальної зайнятості, яка триває ось уже другий місяць поспіль.

Наразі у рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» про переваги легальної праці та ризики неофіційної зайнятості поінформовано понад 98 тисяч громадян.


 

Інформкампанія

Конкурс дитячого малюнку